Tutki uskoa

Kiinnostaako Sinua uskon syvällisempi pohdiskelu? Lähde tutkimusmatkalle ja tutustu kristillisen uskon perusteisiin, perinteisiin ja ajankohtaisiin kysymyksiin.

Jäikö jokin kysymys askarruttamaan erityisesti mieltäsi?

Ikkuna Jumalan todellisuuteen - Minuuttihartaus

Hae virsikirjasta

Virren numero

Sanahaku

Haulla siirryt Virsikirjasivustolle.

Kirkko sisältä

Youtube -jumalanpalvelus Kärsämäen kirkosta

YouTubessa. TÄSSÄ LINKKI

Suora lähetys pyhäpäivisin. Katso kirkollisista alkamisajankohta.

Nettiradio

Kärsämäen kirkko

Keski-Pohjanmaan kaikki nettiradiot tästä linkistä.

Kirkkoherra
Frosteruksenkatu 16
86710 Kärsämäki

Heikki Valkama, kirkkoherra

Jeesus kutsuu yhteyteensä. Tätä kutsua noudatamme yhtenä seurakuntana  niin arjessa kuin juhlassakin. Kasteessahan tämä elämänmatkamme alkoi, ja tämä elämäntie vie varmasti ja turvallisesti perille taivaan kotiin asti. Herraamme seuraten on  hyvä elää elämän vaikeuksienkin keskellä. Olet näin osa merkittävää yhteisöä, kuulut Jumalan perheväkeen.

Tule mukaan seurakunnan elämään. Mahdollisuuksia on oman hengellisen elämän tankkauksesta ja Raamatun sanoman ääreltä aina muiden ihmisten auttamiseen. Jos tykkäät laulamisesta on seurakunnan kuoro  sinun paikkasi.

Elämälläsi on merkitys ja tarkoitus - niin Raamattu yhä todistaa. Tervetuloa porukkaan mukaan! Yhdessä elämä on helpompaa ja mielekästä.

”Sanat, jotka Herra on puhunut, ovat henki ja elämä.” Joh. 6: 63
 Tervetuloa kotikirkkoon!
 T. khra Heikki Valkama (040-8675096, heikki.valkama@evl.fi)