Hautaan siunattu: Tuula Annikki Vähäsöyrinki, 71 v.

Kastettu: Aabel Onni Tapio Nevalainen

JUMALANPALVELUKSET vietetään kirkossa ja ovat nähtävissä Kärsämäen seurakunnan kanavilla YouTubessa ja Facebookissa. TERVETULOA KIRKONMENOIHIN!

********************************************************************************

OULUN TUOMIOKAPITULIN MÄÄRÄÄMÄT KIRKKOHERRAVAALINÄYTÖT:

Su 28.04. Vaalinäytemessu klo 10 eli 4. sunnuntain pääsiäisestä (Cantate, laulakaa)  messu, kirkkoherranvaalin 1. vaalisijalla oleva Lauri Pietikäinen. Kolehti Kirkon diakoniarahastolle taloudellisessa ahdingossa olevien yksittäisten ihmisten ja perheiden auttamiseen Suomessa. Kahvit kirkossa messun jälkeen!
Su 05.05. Vaalinäytemessu klo 10 eli Rukoussunnuntain messu, kirkkoherranvaalin 2. vaalisijalla oleva Rainer Väänänen. Kolehti Hiljaisuuden Ystävät ry:lle retriittiohjaajien kouluttamiseen sekä monimuotoisen hengellisen elämän ohjaajakoulutusten toteuttamiseen. Kahvit kirkossa messun jälkeen!

HUOM! VAALINÄYTTÖMESSUJA EI LÄHETETÄ SUORATOISTONA NETISSÄ vaan myöhemmin viikolla seurakunnan YouTube-lähetyksissä. TULE ITSE paikan päälle katsomaan ja kuulemaan ja tutustumaan jo nyt seurakunnan tulevaan kirkkoherraan! Tule ja tutustu itse!

*******************************************************************************

To 2.5. klo 16 Nuorten Jumis kirkossa. Sitä enne klo 15.15 alkaen välipalaa ripikoululuokassa.!
To 9.5.
Klo 10 Helatorstain jumalanpalvelus, (Heikki, Jarkko) kirkkokahvit kirkossa.>

Su 12.5. Klo 10 Äitienpäivän perhemessu, lat. nimi Exaudi (= kuule, Herra). (Heikki, Jarkko). Kakkukahvit kirkossa!

MUUTA TOIMINTAA
Ke 24.4.
klo 10-12 Seurakuntakerho seurakuntakodissa. Klo 9-12 perhekerho seurakuntakodissa. Klo 12.30 Koivupuistohartaus (Heikki)
To 25.4. klo 9-11.30 Lapsiparkki seurakuntakodissa. Lapsiparkissa tarjotaan tilapäistä lastenhoitoapua kotihoidossa oleville lapsille. Ikäraja on 9 kk – 5 vuotta. Vanhemmat voivat hoitaa parkin toiminta-aikana esim. kauppa-asioita. Lapsi voi olla parkissa sen aikaa, kun on tarve tai koko toiminnan ajan. Omat eväät ja ulkoiluun sopivat vaatteet (ja vaipat). Ilmoittaudu parkkiin etukäteen keskiviikkoon klo 15 mennessä WhatsApp-viestillä puh. 040 5777618 (Helinä). Klo 13 Esperissä hartaus (Maija-Leena) Klo 17.30 lapsikuoro seurakuntakodissa. Klo 17-19 nuortenilta seurakuntakodissa.

Su 28.4. Klo 18
Ry:n seurat kirkossa.

Ti 30.4. klo 10-13 VAPPUMYYJÄISET
seurakuntakodissa: Lihakeittolounas 7€ (sis. juomat, leivät ja munkkikahvit), munkkikahvit 3€. Myynnissä munkit kotiin vietäväksi (1,5€/kpl). myös glut.-tomat munkit (2€/kpl), sekä kuivakakkuja (15€/kpl) ja lihakeittoa omiin astioihin (5€/litra). Lisäksi ARVONTAA! Myyjäisten tuotto lähetykselle ja yhteisvastuulle.
To 2.5. klo
18.30 Keväisten laulujen ilta seurakuntakodissa. Kahvit.

Ti 7.5. Klo 18
Musiikkiopiston kevätkonsertti (Pekka Luukkonen) kirkossa
To 9.5. Klo 14 Konsertti kirkossa, Joonas Vatjus ja Mieskuoro SoLa, järj. EL Kärsämäen yhdistys. Mukana myös OP Suomenselkä ja Kärsämäen seurakunta. Vapaa pääsy. Saa pukeutua kansallispukuun.

LÖYTÖPIRTILLÄ tarvitaan lisää nimiä toukokuun työlistaan. Kahvittelua ja yhdessäoloa mukavassa seurassa, poikkea sinäkin Löytöpirtille. Tiistaina 30.04. Löytöpirtti on suljettu, silloin VAPPUMYYJÄISET Seurakuntasalilla. Kts erill ilm.

Tervetuloa kahvittelemaan ja tekemään löytöjä. Löytöpirtillä YHTEISVASTUUKERÄYSLIPAS.

Yhteystietoja

Kirkkoherranvirasto avoinna ti-to klo 10–13 p. 045 3488145, Frosteruksenkatu 16, 86710 Kärsämäki. Kirkkoherra Heikki Valkama, puh. 040 8675096, nuorisotyönohjaaja Tuula Laitinen, puh. 050 4318996, diakoniatyön viranhaltija Maija-Leena Peltoniemi puh. 040 7636027.

Palveleva puhelin 0400 22 11 80 avoinna joka ilta klo 18-24.
Perheasiain neuvottelukeskus (MAKSUTONTA, luotettavaa ja luottamuksellista apua monenlaisiin arkoihinkin parisuhde- ja perhekysymyksiin.) Terveystie 11, Ylivieska p. 08425990, ajanvaraus ma-to klo 12-13.

Viikon raamatunlukukappale: Markuksen evankeliumin 9. luku.

Kirkko